עדכון קורונה 14.9.2020‎

רו"ח משה פרג

רו"ח משה פרג

הסגר השני הגיע, דגשים ופירוט על אופן פעולת משרדנו.

לקוחות יקרים!

מה שיגורנו לו הגיע – סגר כללי, והפעם ל – 3 שבועות לפחות!!!

אני רוצה לשתף אתכם במידע הקיים כרגע לגבי הסגר והשפעותיו הכלכליות, וכן לנסות וליעץ לכם מה לעשות כדי להתמודד אתו בצורה מיטבית.

1.      לפי המתווה שפורסם, עסקים שאינם מקבלים קהל יפעלו כרגיל. עסקים שמקבלים קהל, כגון מסעדות, יצטרכו להיסגר (מסעדות כנראה יוכלו לעבור למשלוחים). עקבו אחרי מה שמתפרסם בתקשורת!

2.      ניתן יהיה להוציא עובדים לחל”ת (בהסכמה עם העובד, ועם מערכת הטפסים הקודמת… מצ”ב). אם החל”ת יהיה לתקופה של 14 יום ומעלה, העובד יוכל לקבל דמי אבטלה, במידה שהוא עומד בהתניות שבחוק (ותק בעבודה של 6 חודשים , גיל וכד’, כמו ההוראות בחודשים האחרונים). דבר זה נכון גם לעובדים שהיו בחל”ת וחזרו לעבודה. מעסיקים שמקבלים מענק על החזרת עובדים – שימו לב, כדי לקבל את המענק עבור חודש ספטמבר, תצטרכו להוציא את העובדים לחל”ת בתאריך 17/9/2020 ולא לפני כן, כדי שהעובד יהיה נוכח בעבודה בחודש ספטמבר מעל לחצי חודש.

3.      מענקים – שר האוצר הודיע שכנראה המדד לקבלת מענק “הוצאות קבועות” עבור חודשים ספטמבר-אוקטובר 2020 יהיה ירידת מחזורי הכנסות ב – 25% (במקום 40% כפי שעכשיו). לא ברור אם זה יתקבל בחוק. בכל מקרה, וכפי שאני ממליץ תמיד – אל תוציאו חשבוניות מס שאין דחיפות להוציאן, במיוחד לא לפני תום חודש אוקטובר!

משרדנו יעבוד כנראה במתכונת מצומצמת, משום שחלק מהעובדים יצאו לחופשות. אנא הביאו את יתרת מסמכי הנח”ש בדחיפות כדי שנוכל לדווח במועד.

אני והצוות מאחלים לכם שנה טובה, בריאות והצלחה!

חיבוק וירטואלי!

נושאים קשורים שעלולים לעניין אותך

עדכונים שוטפים 6.10.2021‎‎

לקוחות יקרים! להלן עדכונים שוטפים בנושאי חקיקה וכו’: 1.      התקנת דלקנים בכלי רכב – רבים מכם קראו בעיתונים על הכוונה לחייב את בעלי העסקים מחודש נובמבר 2021 להתקין דלקנים

קרא עוד »