עדכון קורונה 1.11.2020‎

רו"ח משה פרג

רו"ח משה פרג

עדכון קורונה לאחרי החגים

לקוחות יקרים!

החגים עברו להם, והסגר נפתח לאט לאט. אני יודע שחלקכם עובר תקופה לא קלה עקב הסגירה והפתיחה של העסקים, או עקב הבלגאן במערכת החינוך שגם תוקע אתכם כהורים וגם משבש את החיים בבית (אני מרגיש זאת דרך הנכדים שלי). נקווה שהאור בקצה המנהרה (“סימני הנפט” של החיסונים הקרבים ובאים) הוא אכן אור יום ולא פנס של רכבת שבאה ממול. מהתקשורת אפשר להבין שחיסון יגיע לא לפני אמצע השנה הבאה, ולכן עלינו לחרוק שיניים, לייעל את העסק, ולחסוך בהוצאות האישיות שלנו. זכרו – מי שיצליח להחזיק מעמד, יהיה זה שיוביל את פלח השוק שלו, ולכן חשוב להחזיק מעמד!

מערכת המענקים ממשיכה לפעול. חודשים ספטמבר-אוקטובר הסתיימו, ואנו נערכים לבדיקת זכאותכם למענקי “הוצאות קבועות” לעסקים לחודשים אלה. כפי שכתבנו לכם בעבר, התנאי לזכאות בחודשים אלה (ספטמבר-אוקטובר) היא ירידה של 25% במחזור ההכנסות לעומת חודשים ספטמבר-אוקטובר 2019. אני מקווה שבדקתם היטב ולקראת סוף אוקטובר לא הוצאתם חשבוניות מס מיותרות ששוללות לכם את המענק.

אני יכול לציין כי עד כה הצלחנו להביא מענקי “הוצאות קבועות” ללקוחותינו בסך העולה על 3.5 מיליון ש”ח (לא כולל את המענקים האישיים לבעלי שליטה ולעצמאים). זכרו שיש לפנינו עוד 8 חודשים שבהם ניתן יהיה לקבל מענקים (עד וכולל יוני 2021) (לגביהם התנאי לזכאות הוא ירידה של 40% לעומת 2019).

מעסיקים רבים שהחזירו עובדים מחל”ת או קבלו עובדים חדשים והגדילו את מצבת העובדים יחסית לחודש אפריל 2020, קבלו מענקי “החזרת עובדים” עבור 4 חודשים (יוני – ספטמבר 2020). היה זה מהלך לא פשוט מבחינתנו שכלל עבודה רבה, שטרם הסתיימה (שירות התעסוקה נמצא אתנו בתקשורת תמידית, ומבקש תלושי שכר של עובדים על מנת לוודא את נכונות הנתונים שציינו בבקשות למענק). אתם חשים את התהליך המסורבל בצורך לבקש מהעובדים לאשר את הבקשות בשירות התעסוקה. אני יכול לציין כי משרדנו הצליח להביא מענקים מצטברים של למעלה מ – 400,000 ש”ח ללקוחות.

למי שמנהל באמצעותנו את הנהלת החשבונות – אני מבקש להביא בזריזות את המסמכים לחודש אוקטובר, על מנת שנוכל לבדוק את זכאותכם למענק. אגב, אני נשאל לא מעט פעמים ע”י לקוחות האם אנחנו בודקים את הזכאות של כולכם. אני רוצה להבהיר שוב – אנו בודקים את הזכאות של כל הלקוחות שמנהלים באמצעותנו את הנח”ש. הסטטיסטיקה מראה שרובכם אינכם זכאים. אנו מודיעים למי שזכאי, אך לא מודיעים למי שאינו זכאי (לצערי קשה להודיע למאות אנשים שהם אינם זכאים. אין לנו את עודף הזמן שנחוץ לצורך זאת). אבל היו בטוחים שאנו עורכים את הבדיקה, כי אנו לא רוצים שיקרה מצב שבו מישהו זכאי למענק ולא ידענו זאת.

אני מאחל לכולכם בריאות והצלחה! דווקא עכשיו, עם פתיחת הסגר, שמרו על עצמכם (מסיכות כל הזמן, ריחוק פיזי, ושמירה על הגיינה אישית).

חיבוק וירטואלי!

נושאים קשורים שעלולים לעניין אותך

עדכונים שוטפים 6.10.2021‎‎

לקוחות יקרים! להלן עדכונים שוטפים בנושאי חקיקה וכו’: 1.      התקנת דלקנים בכלי רכב – רבים מכם קראו בעיתונים על הכוונה לחייב את בעלי העסקים מחודש נובמבר 2021 להתקין דלקנים

קרא עוד »