עדכון קורונה 11.11.2020‎

רו"ח משה פרג

רו"ח משה פרג

עדכון נהלי עבודה, מענקים והנחות לעסקים

לקוחות יקרים!

כמו תמיד אני מפציר בכם להילחם בקורונה באמצעות פעולת אישיות – עטית מסיכה, שמירה על מרחק פיזי והיגיינה אישית. לצערי, חבר אישי מזה 54 שנה (למדנו יחד בפנימייה הצבאית בחיפה) נדבק בקורונה (יחד עם אשתו ובתו, ממקור לא ידוע). הוא נפטר השבוע לאחר שהורדם והונשם במשך חודש ימים. הקורונה עזבה אותו שבועיים וחצי לפני מותו, אך נזקיה היו בלתי הפכים. הוא היה אדם ללא בעיות רפואיות. זוהי דוגמה לעוצמה השלילית של הקורונה. אז בבקשה תיזהרו!!! (אין צורך לשלוח אליי הודעות עם השתתפות בצער).

מספר עדכונים:

1.      נהלי עבודה שוטפים (מול הרשויות ומול משרדנו) – אנו משתדלים למסור לכל לקוח חדש את הדרישות של הרשויות מעצמאים ובעלי חברות (מסמכים שיש לשמור וכד’). כנראה ששכחנו כמה. לכן אני מצרף לכולכם את הנהלים (הבסיסיים ביותר). אנא קראו ונהגו לפיהם.

2.      הנחה מארנונה בעקבות הקורונה – כידוע לכם הוחלט לתת הנחות בארנונה לעסק שמחזור ההכנסות שלו נפגע באופן מהותי. אני מצרף את הנהלים שהוציאה עיריית באר-שבע. אין לי מושג מה קורה ברשויות אחרות, אך כנראה שהתהליך דומה.

3.      מענקי צמיחה לעסקים חדשים – מצ”ב למטה קישור ל”בית לסולידריות חברתית” שבמסגרתו עסקים חדשים יוכלו לקבל מענק צמיחה עד 50,000 ש”ח. ראו למי זה רלוונטי.

4.      מענק הוצאות קבועות לחודשים ספטמבר אוקטובר 2020 – בימים אלה אנו מבצעים את הבדיקות בנוגע לזכאותכם למענק הוצאות קבועות. הזכות קיימת בירידה של 25% לעומת המחזור המקביל בשנת 2019. במקביל, תהיו זכאים גם למענק אישי לעצמאים ובעלי שליטה, אך זאת בירידה של 40% לעומת התקופה המקבילה. כרגיל, אנו בודקים את הזכאות לכל מי שמנהל דרכנו את ספרי החשבונות. אנו נודיע לכל מי שזכאי. את התביעה נגיש בשמכם ונגבה עמלה בשיעור 10% מהמענק שיתקבל. להזכירכם, עסקים יהיו זכאים למענקי הוצאות קבועות עד וכולל יוני 2021. תתאימו את עצמכם בהתאם.

5.      פעולות לפני סוף שנה – בימים הקרובים נוציא עדכון לגבי היערכות לקראת סוף השנה. זכרו להפקיד בקופות פנסיה והשתלמות. אני מזכיר לעצמאים – חובה עליכם להפקיד לקרן פנסיה אישית. זה גם נכון מהבחינה של תכנון פיננסי לשנים הבאות וזו גם הוראה בחוק שקנס למפר אותה.

https://www.solidarity-foundation.org.il/  זה הקישור למענקי הצמיחה.

אני מאחל לכם בריאות והצלחה!

חיבוק וירטואלי!

נושאים קשורים שעלולים לעניין אותך

עדכונים שוטפים 6.10.2021‎‎

לקוחות יקרים! להלן עדכונים שוטפים בנושאי חקיקה וכו’: 1.      התקנת דלקנים בכלי רכב – רבים מכם קראו בעיתונים על הכוונה לחייב את בעלי העסקים מחודש נובמבר 2021 להתקין דלקנים

קרא עוד »