עדכון קורונה 16.4.2020‎

רו"ח משה פרג

רו"ח משה פרג

לקוחות יקרים!

אני מקווה שחג הפסח עבר עליכם בשמחה וכל מי שלא היה נוכח פיזית עם בני המשפחה, ערך את ליל הסדר ביחד עם המשפחה באמצעות תוכנות הוידאו. אצל לקוחותינו ושכנינו המוסלמים עומד להתחיל חג הרמאדאן שגם הוא חג משפחתי. אני מאחל להם בהזדמנות זו חג שמח ובטוח.

במישור הכלכלי אין הרבה חדשות. הממשלה טרם החליטה על מנגנון הפיצוי לבעלי עסקים. בתקשורת מתפרסם שהממשלה תיתן 2 סוגי פיצויים: 1. פעימה שנייה של ה”מענק” בתקרה של 10,500 ש”ח. פורסם כי הקריטריונים יורחבו ויכללו גם חברות בע”מ, אבל הם לא עברו הליך חקיקה, כך שהכול ספקולציות. 2. פיצוי ע”פ חוק מס רכוש הלוקח בחשבון את ההפסד שנגרם לעסק. אל תשאלו אותי מה יהיה הבסיס. הפקידים מתכתשים בינם לבין עצמם.

אני מבטיח לכם שכשיהיו תשובות לאחד מהם אתם תהיו הראשונים לדעת. אין טעם להציף אותנו בשאלות באופן אישי.

חוץ מזה, ישבתי וכתבתי ואף פרסמתי בפייסבוק את “המדריך ליציאה מהמשבר” המיועד לבעלי עסקים קטנים. קראו אותו. אשמח לקבל הערות וביקורת והצעות לשיפור.

חומר שוטף – אני מבקש להביא אלינו את מסמכי הנח”ש שוטפים כדי שנוכל לסיים את הכנת הדוחות החודשיים. קיימת דחייה מסוימת של התשלומים, אך מפאת קוצר ימי העבודה בפועל לא נספיק להכין דוחות למי שלא יביא מיד את המסמכים.

מסמכים לדוח 2019… עצמאים וחברות בע”מ –  שמעתי שהפעימה השנייה של המענק תהיה מבוססת על נתונים של שנת 2019, ולכן אתם מתבקשים להשלים מידית את כל מה שחסר להגשת הדוחות האישיים ושל החברות. אנחנו עושים מאמץ מיוחד לצורך הגשה מהירה, זאת כדי שאתם תוכלו לקבל את מה שמגיע לכם. אז בבקשה, נא לשתף פעולה!

חג שמח לכולכם!

וכרגיל… חיבוק וירטואלי!

קבצים מצורפים:

נושאים קשורים שעלולים לעניין אותך

עדכונים שוטפים 6.10.2021‎‎

לקוחות יקרים! להלן עדכונים שוטפים בנושאי חקיקה וכו’: 1.      התקנת דלקנים בכלי רכב – רבים מכם קראו בעיתונים על הכוונה לחייב את בעלי העסקים מחודש נובמבר 2021 להתקין דלקנים

קרא עוד »