עדכון קורונה 18.4.2021‎

רו"ח משה פרג

רו"ח משה פרג

עדכון למענקי קורונה לחודשים מרץ-אפריל 2021

לקוחות יקרים!

אנו אחרי חודש ימים עמוס בחגים, בעצב ובשמחה. עם הסרה כמעט מוחלטת של ההגבלות, אני מקווה שכולכם חזרתם לקצב עבודה רגיל. להלן עדכון למענקי קורונה לחודשים מרץ-אפריל 2021:

1.      מענק הוצאות קבועות לעסקים מעל 300,000 ש”ח – המענק יינתן למי שמחזור ההכנסות בחודשים אלה נפגע ב – 25% או יותר יחסית לחודשים מרץ-אפריל 2019. להזכירכם, סכום המענק הולך ועולה ככל שהפגיעה גדולה יותר (לפי מדרגות של פגיעה בשיעור 40%, 60% 80% ומעלה). לכן אנא שימו לב להוצאת חשבוניות על ידכם בחודש אפריל. בדקו אם אתם בטעות לא עוברים את הסף רק בגלל שהוצאתם חשבונית מס שאינה נחוצה!!!

2.      מענק לעסק קטן עד 300,00 ש”ח – גם כאן הפגיעה המינימלית המזכה במענק היא 25%. אין חשיבות לשיעור הפגיעה.

3.      מענק סיוע לבעלי עסקים ולבעלי שליטה – המענק יינתן בנוסף למענקים הנ”ל, אך מותנה בפגיעה של 40% ומעלה במחזור ההכנסות. לכן שימו לב שאינכם מבקשים את המענק אם לא חוויתם ירידה כזו. זכרו שקבלת מענק ללא הצדקה תחייב בעתיד את החזרתו בתוספת ריבית והצמדה.

משרדנו מחשב לכול מי שמנהל באמצעותנו את ספרי החשבונות ומודיע לזכאים לכך. מי שלא מקבל הודעה מאיתנו, כנראה שאינו זכאי למענק. עבור מענקים לעסק שיוגשו באמצעותנו אנו גובים 10% מסכום המענק שיתקבל בפועל (אנו לא גובים עבור מענקי הסיוע גם אם הגשנו אותם).

באותה ההזדמנות אנו מאחלים ללקוחותינו המוסלמים חג רמדאן שמח “רמדאן כרים”!

חיבוק וירטואלי לכולכם (אם כי התחלתי להתחבק עם מי שמגיע מחוסן)!

נושאים קשורים שעלולים לעניין אותך

עדכונים שוטפים 6.10.2021‎‎

לקוחות יקרים! להלן עדכונים שוטפים בנושאי חקיקה וכו’: 1.      התקנת דלקנים בכלי רכב – רבים מכם קראו בעיתונים על הכוונה לחייב את בעלי העסקים מחודש נובמבר 2021 להתקין דלקנים

קרא עוד »