עדכון קורונה 24.5.2020‎

רו"ח משה פרג

רו"ח משה פרג

עדכון נוסף בנושא פעימה 3, מענק החזרת עובדים מחל"ת ומשבר הקורונה

לקוחות יקרים!

מענק פעימה 3 – אנו מסיימים בימים אלה את בדיקת הזכאות למענק פעימה 3 ולהגשת הבקשות למענק. חלקכם קבל הודעה על הגשת הבקשה וחלקכם קיבל הודעה על אי עמידתו בתנאים לקבלת המענק (כפי שהתפרסמו בהחלטת הממשלה). הארגונים הכלכליים זועקים על עיוותים שקיימים בנוסחת המענק ובימים אלה מתקיימים דיונים על תיקון הנוסחה. אם וכאשר יתפרסם תיקון כזה, אנו נבדוק שוב את זכאותם של אלה שלא היו זכאים ע”פ הנוסחה הקיימת כיום. חכו בסבלנות! אנו נמשיך לעדכן אתכם!

החזרת עובדים מחל”ת – חלקכם מחזיר כבר עובדים מחל”ת וחלקכם שוקל זאת. עצה קטנה – אם בדעתכם להחזיר עובדים בתאריך 1.6.2020 שקלו להחזיר אותם יום קודם (31.5.2020) משום שכך תחסכו תשלום לביטוח לאומי בסך 348 ש”ח (תשלום מינימום לעובדים שהיו בכל החודש בחל”ת). כמובן שעליכם לעשות זאת במסגרת שיקולים רחבים יותר. אגב, תיאורטית, התשלום הנ”ל הוא ע”ח העובדים ואתם רשאים לקזז אותו מהשכר שלהם, אך לא ראיתי מעסיק אחד שעשה זאת בפועל.

מענק החזרת עובדים מחל”ת – מדברים ומדברים, שוקלים ושוקלים, והסוגיה מסובכת עד מאוד, ולכן טרם החליטו. לי אין עצה חכמה לתרום!

אני מאחל לכם בריאות והצלחה! הייתי אתמול בחוף הים. ההרגשה של כולם היא שהמשבר כבר מאחורינו ויש בזה משום תרמית עצמית. יכול להיות שאכן העיקר מאחורינו, אבל עדיין הייתי ממליץ לכם להיזהר בציבור.

חיבוק וירטואלי!

נושאים קשורים שעלולים לעניין אותך

עדכונים שוטפים 6.10.2021‎‎

לקוחות יקרים! להלן עדכונים שוטפים בנושאי חקיקה וכו’: 1.      התקנת דלקנים בכלי רכב – רבים מכם קראו בעיתונים על הכוונה לחייב את בעלי העסקים מחודש נובמבר 2021 להתקין דלקנים

קרא עוד »