עדכון קורונה 6.5.2020‎

רו"ח משה פרג

רו"ח משה פרג

עדכון נוסף בנוגע למשבר הקורונה ומענקי הפיצוי הממשלתיים.

לקוחות יקרים!

אני מבין שכמה מכם קמו בשעה 4 בבוקר כדי להקדים את כל עם ישראל ולנסות להיכנס לאתר של רשות המסים כדי לבקש את הפעימה ה – 2. אבל טעיתם… יש כאלה שקמו כבר ב – 3 בבוקר וסתמו את האתר…

1.      פעימה 2 – אין טעם לבקש כבר עכשיו משתי סיבות: א. יש לחץ אדיר על אתר רשות המסים. ב. המענק מבוסס על ירידת מחזורי הכנסות מרץ-יוני 2020 לעומת אשתקד (מינימום 25%). מאחר שהנבואה בעם ישראל פסקה זה מזמן, אני מציע להמתין לאמצע יוני ולוודא שאכן יש ירידה משמעותית. אני אישית רוצה להיכנס ולבדוק כיצד מגישים את הבקשה ועל מה צריך להצהיר, ולכן אנא חכו ל”אור ירוק” מאיתנו, כי אני בטוח שתצוצנה שאלות רבות.

2.      פעימה 3 (פיצוי הוצאות קבועות) – מבוססת על ירידת מחזורי הכנסות מרץ-אפריל 2020 לעומת אשתקד (מינימום 25%). אנחנו במשרד נבדוק האם אתם זכאים ולכמה, אך זה ייעשה רק באמצע מאי. כמוכן אין עדיין אפשרות לבקש את המענק ואין לנו מושג מה הם יבקשו מאיתנו. לכן…סבלנות!!!

חוץ מזה, שנסו מותניים, הפעילו את מנוע הקיטור ל – 200% ודהרו בכל הכוח. זה הזמן להחזיר את העסק לצמיחה. זכרו – מי שיחזיק מעמד בתקופה זו יעלה ויפרח לכשהיא תסתיים.

אוהב אתכם. חיבוק וירטואלי!

נושאים קשורים שעלולים לעניין אותך

עדכונים שוטפים 6.10.2021‎‎

לקוחות יקרים! להלן עדכונים שוטפים בנושאי חקיקה וכו’: 1.      התקנת דלקנים בכלי רכב – רבים מכם קראו בעיתונים על הכוונה לחייב את בעלי העסקים מחודש נובמבר 2021 להתקין דלקנים

קרא עוד »