עדכונים ועצות בנוגע לקורונה ממשה פרג‎

רו"ח משה פרג

רו"ח משה פרג

הקורונה כבר פה חזק וכנראה היא מתפשטת בקהילה. כמה עצות והכוונות מאיתנו אליכם

לקוחות יקרים!

הקורונה כבר פה חזק וכנראה היא מתפשטת בקהילה. כמה עצות והכוונות מאיתנו אליכם:

1.      הלוואות – המדינה הכריזה על הליך מהיר לקבלת הלוואה בערבות המדינה עד 5 שנים (מצ”ב החוזר), למי שנפגע כלכלית באופן ישיר מהקורונה. מדובר בהלוואה הרגילה, עם התנאים ודרך ההגשה המקובלים (לא מעט טפסים, בערך 3% ריבית שנתית). קחו בחשבון שמדובר בהליך לא פשוט בעל כמה שלבים. אנו יכולים לעזור ביצירת הקשר עם היועצים שיכולים להגיש את הבקשה. קחו גם בחשבון שאחד התנאים לקבלת ההלוואה הוא שהעסק יכול להוכיח שהוא יכול לפרוע את ההלוואה, כלומר לא כל עסק בצרות יכול לקבל את ההלוואה.

2.      מיתון כלכלי – אני מעריך שהמשק בישראל, כמו המשק העולמי, ניכנס לתקופת מיתון שאין לדעת מה יהיה עומקה ומה יהיה משכה. לכן אני מייעץ לכולם לנהוג בזהירות כלכלית, לשמור על הכיס, לא לבזבז כסף, לצמצם בהוצאות הפרטיות והעסקיות, ובכלל להתכונן לכך שהעתיד הקרוב יהיה רע יותר.

3.      זהירות בריאותית – אני לא רופא, אבל מתוך מה שפורסם יש לי הרגשה שהדבקה נרחבת תהיה לא רק ממגע אישי עם אנשים חולים (שטרם יודעים שהם חולים) אלא גם במגע עם דברים שאנשים חולים נגעו בהם, כגון ידיות של דלתות, עגלות בסופרמרקט וכד’. אני אישית הנחיתי את בני המשפחה שלי ואת צוות העובדים במשרד לנהוג בזהירות הרבה האפשרית בכל הקשור לכך. למשל, בסופרמרקט אני מניח מטלית לחה על הידית של עגלת הקניות ואוחז רק בה. אולי יהיו כאלה שיראו בכך סוג של היסטריה, אבל אני מודד את “ההיסטריה” בכמות המאמץ הנדרשת לצורך שמירה על ההגיינה. אין צורך לחסוך בצעדי הגיינה שהמאמץ לעשותם הוא שולי. כך גם הצבנו בכניסה למשרדנו בקבוקי ג’ל, ואתם מתבקשים לחטא את ידיכם לפני הכניסה. כך גם, מי שמזהה סימנים של שיעול או קשיי נשימה, בבקשה שישים את המסמכים שלו ליד פתח המשרד. אנו שומרים עלינו ועליכם באותה מידה.

אנו מאחלים לכם בריאות והמשך הצלחה בעסקים, ומחבקים אתכם חיבוק וירטואלי!

קבצים מצורפים:

נושאים קשורים שעלולים לעניין אותך

עדכונים שוטפים 6.10.2021‎‎

לקוחות יקרים! להלן עדכונים שוטפים בנושאי חקיקה וכו’: 1.      התקנת דלקנים בכלי רכב – רבים מכם קראו בעיתונים על הכוונה לחייב את בעלי העסקים מחודש נובמבר 2021 להתקין דלקנים

קרא עוד »