עדכון קורונה 30.3.2020‎

רו"ח משה פרג

רו"ח משה פרג

העדכון היומי בנוגע למשבר הקורונה.

לקוחות יקרים!

1.      פיצוי לעסקים – הממשלה טרם קבלה החלטות בנוגע לפיצוי לעסקים. כל מה שמפורסם בתקשורת אינו ודאי, לרבות שיטת הפיצוי. לכן אנא התאזרו בסבלנות. זה יקרה תוך יום-יומיים.

2.      סגר חלקי – מצ”ב דף שהוציאה המשטרה הנוגע למקומות שבהם אפשר להסתובב. הכי פשוט זה או ללכת לסופרמרקט עם סל, לבית מרקחת עם מרשם, לעבודה (ולומר לשוטר שהולכים לעבודה), ולמשרד רואי החשבון (עם שקית מסמכים).

3.      עבודת משרדנו – כפי שהודענו, רוב העובדים יצאו לחל”ת בתאריך 1/4/2020 ולכן עליכם למסור את המשכורות בדחיפות. כמוכן, נא להביא את המסמכים לצורך הכנת הדוחות למע”מ. אנחנו נמצא כבר את הדרך כיצד לרשום אותם במחשב ולדווח לרשויות במועד שייקבע ע”י רשות המסים. חשוב שתביאו את המסמכים של חודש מרץ 2020 כדי שלא ייווצר צוואר בקבוק לכשישתחרר הסגר.

4.      בעלי חברות – אנא הביאו את המסמכים שחסרים לצורך סיום הנח”ש של שנת 2019. שוב, לא הייתי רוצה שייווצר צוואר בקבוק בעניין זה בהמשך.

אני מאחל לכם בריאות והצלחה!

חיבוק וירטואלי!

קבצים מצורפים:

נושאים קשורים שעלולים לעניין אותך

עדכונים שוטפים 6.10.2021‎‎

לקוחות יקרים! להלן עדכונים שוטפים בנושאי חקיקה וכו’: 1.      התקנת דלקנים בכלי רכב – רבים מכם קראו בעיתונים על הכוונה לחייב את בעלי העסקים מחודש נובמבר 2021 להתקין דלקנים

קרא עוד »