עדכונים שוטפים ליום 16.2.2021‎

רו"ח משה פרג

רו"ח משה פרג

עדכון מענקים, דוחות אישיים וקצת פילוסופיה

לקוחות יקרים!

להלן מספר עדכונים:

1. מענקי קורונה – בימים אלה סיימנו להגיש את הבקשות למענקים עבור חודשים נובמבר-דצמבר 2020. חלק קטן מהלקוחות קבלו כבר את המענק, והשאר עדיין ממתינים. המחלקה ברשות המסים שמטפלת בבקשות עובדת לאט, ולראיה חלק מהבקשות שלנו עבור ספטמבר-אוקטובר עדיין נמצאות בבדיקה. לכן… סבלנות היא מצרך הכרחי!

2. מענק נוסף לשנת 2020 בגין פגיעה מתמשכת – משרד האוצר החליט לתת מענק נוסף לעסקים שקבלו 3 מענקים ויותר במהלך שנת 2020. חישוב המענק הוא מסובך יחסית, ומשרדנו מכין בימים אלה גיליון אקסל המחשב עבורנו את המענק הנוסף (מצ”ב דף המרכז את התנאים למענק). בשבוע הבא נתחיל בבדיקה למי מכם המענק מגיע, ונגיש אותו. על מענק זה לא נגבה שכר טרחה!

3. דוחות אישיים לשנת 2020 – אנו התחלנו בעבודה על הדוחות האישיים ועל הדוחות הכספיים המבוקרים של חברות לשנת 2020. לפני כחודשיים שלחנו לכם את רשימת ההנחיות ורשימת המסמכים שיש להביא לדוחות האישיים. חלקם יגיע אליכם בחודשיים הקרובים. אנו מבקשים לקבל אותם ברגע שיגיעו לידכם. ליתר נוחות אנו מצרפים אותה שוב (הרשימה ארוכה מאוד ועליכם לברור ממנה את שרלוונטי עבורכם).
לינק לרשימה: לחצו כאן

לקוחה יקרה שלי בקשה לקבל משהו מלבב לתקופה זו. חיפשתי ומצאתי שיר שצ’רלי צ’פלין הקריא ביום הולדתו ה – 70 בשנת 1959. אני מקווה שתהנו ממנו כמו שאני נהניתי. לקישור לשיר: לחצו כאן

אגב, כמו שחלקכם יודע (ועכשיו כולכם) אני חובב פילוסופיה וספרות יפה. בשבועות האחרונים נחשפתי ביו-טיוב להרצאות מעניינות ביותר של הפילוסוף הישראלי הנרי אונגר. הוא מרצה בנושאים פילוסופיים ועל ספרים נבחרים. ממליץ לכם לנסות. עכשיו אני נמצא בעיצומה של סדרת הרצאות על האושר (6 פרקים). תוכלו למצוא אותם ביו-טיוב בחיפושים הבאים: הנרי אונגר על האושר (פרק 1) ושמות כל השאר – אלהים, קפיטליזם, חרות, חשיבה, משמעות.

חיבוק וירטואלי!

נושאים קשורים שעלולים לעניין אותך

עדכונים שוטפים 6.10.2021‎‎

לקוחות יקרים! להלן עדכונים שוטפים בנושאי חקיקה וכו’: 1.      התקנת דלקנים בכלי רכב – רבים מכם קראו בעיתונים על הכוונה לחייב את בעלי העסקים מחודש נובמבר 2021 להתקין דלקנים

קרא עוד »