ברכה לחג הפסח תשפ”א

רו"ח משה פרג

רו"ח משה פרג

ברכת חג שמח וכשר!

לקוחות יקרים!

עם פרוש חג הפסח תשפ”א אני רוצה לברך אתכם בברכת חג שמח וכשר!

בחג הפסח הקודם היינו כולנו שרויים בחוסר וודאות ותחת עננה כבדה של מגיפת הקורונה. לא ידענו עד כמה ארוכה וקשה היא תהיה. לצערנו היא התארכה וגבתה מחיר כבד בנפש. אני בטוח שכל אחד מכם מכיר מקרוב אדם שנפטר מהמחלה. אני יודע שבקרב הלקוחות שלנו ישנם אחדים שאבדו קרוב משפחה ואפילו אב, אם, אחות ואח. לצערי, אבדו לנו כמה לקוחות יקרים שליוו אותנו במשך שנים רבות. אני איבדתי גם חבר קרוב מאז ימי הפנימייה הצבאית. יהי זכרם של הנפטרים ברוך! אני לבטח לא אשכח אותם.

המגיפה הביאה בעקבותיה שפל כלכלי עמוק. אנשים רבים מצאו את עצמם ללא תעסוקה, עסקים רבים נפגעו באופן מהותי וחלקם אף לא שרד. חלק מלקוחותינו נפגע גם הוא. אנו עושים מאמצים כדי לבדוק את זכאותם של כל לקוחותינו למענקים ואני שמח לומר שאצל רובם המענקים מאפשרים להם להחזיק את הראש מעל למים. נקווה שהמגיפה דועכת ובעזרת התנהגות אחראית של הציבור ופעולה נכונה של הממשלה, היא לא תרים שוב ראש.

זוהי תקופה שעל העסקים להתייעל ככל האפשר, להקטין את ההוצאות הקבועות שלהם, ועל בעליהם לעבוד קשה יותר!

בניגוד לשנה שעברה, אני מקווה שתחגגו שוב עם בני משפחותיכם, תקראו את ההגדה ותזכרו כי בחיים יש עליות ומורדות. אין הבטחה שתמיד יהיה טוב, אבל למרות הרע שהיה בשנה שעברה כך יש סיכוי שבשנה הבאה יהיה טוב. אין לאבד את התקווה.

אוהב אתכם ומחבק כל אחד מכם!

חג שמח מאילן וממני ומכל צוות המשרד!

נושאים קשורים שעלולים לעניין אותך

עדכונים שוטפים 6.10.2021‎‎

לקוחות יקרים! להלן עדכונים שוטפים בנושאי חקיקה וכו’: 1.      התקנת דלקנים בכלי רכב – רבים מכם קראו בעיתונים על הכוונה לחייב את בעלי העסקים מחודש נובמבר 2021 להתקין דלקנים

קרא עוד »